خرید عمده دستگیره از آتی یراق

فهرست مطالب
خرید عمده انواع دستگیره از آتی یراق
خرید عمده انواع دستگیره از آتی یراق

خرید عمده دستگیره یکی از راه‌های بسیار به صرفه برای کسانی است که در زمینه ساختمان سازی، طراحی داخلی و فروشندگان محصولات مربوط به ساختمان فعالیت دارند. زیرا خرید عمده انواع دستگیره باعث می‌شود که نه تنها در زمان صرفه‌جویی شود، بلکه مخارج مربوط به حمل و نقل و دیگر مسائل نیز کاهش یابد. از طرفی با خرید عمده دستگیره، قیمت هر محصول بسیار کمتر از خرید تکی آن است و همین موضوع بر هزینه نهایی تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و برای فروشندگان، شرکت‌های ساخت و ساز و … بسیار به صرفه خواهد بود. اما از کجا محصولات را به صورت عمده خریداری کنیم؟ آیا عمده فروشانی وجود دارند که تمامی برندها را به صورت یکجا داشته باشند؟ برای پاسخ به این سؤالات با ما همراه باشید.

 

خرید عمده انواع دستگیره از آتی یراق

خرید عمده انواع دستگیره از آتی یراق

 

اهمیت خرید دستگیره با کیفیت

شما شاید بتوانید یک اتاق را بدون درب تجسم کنید. اما هر گز نمی‌توان دری را بدون دستگیره تصور کرد. بین درب و دستگیره یک وابستگی ناگسستنی وجود دارد. دستگیره از ظریف‌ترین و پرکاربردترین لوازم ساختمانی است که تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان می‌گذارد. علاوه بر این موارد امنیت یک ساختمان به نوع و جنس دستگیره درب آن بستگی دارد. دستگیره باید علاوه بر استحکام و مقاومت بالا در برابر رطوبت، باد، باران، باز و بسته شدن زیاد، گرما و سرما با سبک دکوراسیون محیط داخلی و نمای بیرونی ساختمان متناسب باشد. به همین دلیل انواع مختلفی از سبک‌ها و طرح‌ها برای دستگیره در بازار وجود دارد.

 

 خرید عمده انواع دستگیره ورودی

خرید عمده انواع دستگیره ورودی

 

 امروزه برندهای مختلفی در داخل و خارج از کشور در این زمینه فعالیت دارند و محصولاتی با طرح‌ها و کیفیت‌های مختلف ارائه می‌دهند. بهترین و با کیفیت‌ترین انتخاب در بین تمامی برندهای موجود در بازار نیازمند مقایسه و ارزیابی است. از طرفی فروشگاه‌های بسیار محدودی در کشور وجود دارند که تمامی برندها و طرح‌ها را به صورت یکجا داشته باشند. به همین دلیل خرید عمده دستگیره با کیفیت از بین انبوه برندهای موجود در بازار کاری دشوار و حوصله سر بر خواهد بود. شاید اکنون بپرسید پس از کجا محصول عمده با کیفیت خریداری کنیم؟ نگران نباشید.

ما در این مقاله شما را برای خرید و مقایسه برندهای معتبر و با کیفیت در کشور راهنمایی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین فروشگاه بورس یراق آلات را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

خرید عمده انواع دستگیره

 

خرید عمده انواع دستگیره پلاک

خرید عمده انواع دستگیره پلاک

 

خرید عمده دستگیره شاید در ظاهر کار آسانی باشد اما این موضوع نیز همانند دیگر مسائل مشکلات و پیچدگی‌های خاص خود را دارد. برای خرید عمده دستگیره شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند، حتی بسیاری از عمده فروشان به صورت کم و بیش در برخی نقاط شهر مشغول به فعالیت هستند. برخی از این مراکز به صورت اختصاصی تنها برای یک برند کار می‌کنندو شما تحت عنوان نمایندگی آن‌ها را می‌شناسید.  بعضی دیگر نیز چندین برند مختلف را به صورت عمده به فروش می‌رسانند که می‌توان با مقایسه محصولات آن‌ها بهترین‌ها را تهیه کرد. اما مسائلی مانند: موجودی عمده فروشان، اختلاف قیمت خط تولید کارخانجات و واسطه‌ها، مقایسه دقیق کالاها قبل از اقدام به خرید، تغییرات قیمت روزانه محصولات بر اساس نوسانات ارزی و … خرید عمده دستگیره و دیگر یراق آلات را قدری دشوار می‌کند.

 

معرفی بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی
بیشتر بخوانید

 

حال در این شرایط باید چه کرد؟ چگونه می‌توان یک خرید راحت و مطمئن داشت؟ چگونه می‌توان تمامی برندها و محصولات را یکجا با هم مقایسه کرد؟ همه این‌ها سؤالاتی هستند که شما را به خواندن این متن ترغیب کرده‌اند. ما به شما می‌گوییم که از کجا خرید کنید تا علاوه بر یک خرید بی دردسر، بتوانید تمامی محصولات را با هم از لحاظ قیمت، کیفیت، ایمنی و … مقایسه و بهترین را انتخاب کنید.

خرید عمده انواع دستگیره از آتی یراق

آتی یراق وب سایت فروش آنلاین انواع یراق آلات است که با هدف ارائه تخصصی انواع محصولات یراق برای درب‌های چوبی و فلزی راه‌اندازی شده است. همیشه یکی از اولویت‌های اصلی این وب سایت ارائه محتوای تخصصی مورد نیاز مخاطبان مطابق با استاندرادهای روز دنیا است تا توانایی مقایسه و تسهیل در انتخاب را برای مشتریان عزیز آسان و راحت کند. آتی یراق از تیم پشتیبانی بسیار قوی و علمی بهره‌مند است که توانسته در طول سال‌ها فعالیت خود اعتماد مشتریان را جلب کند. همین موضوع نیز رمز اصلی موفقیت آتی یراق است. این شرکت همچنین به دلیل همکاری نزدیکی که با برندهایی خارجی و داخلی دارد، انواع مختلفی از محصولات را با کیفیت بسیار عالی و قیمتی به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

خرید عمده انواع دستگیره

خرید عمده انواع دستگیره

 

بنابراین شما عزیزان می‌توانید به راحتی برندها و محصولات مختلف را به لحاظ قیمت، کیفیت، رنگ‌بندی و … مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهید. سپس بهترین‌ها را انتخاب و سفارش دهید. آتی یراق یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای کسانی است که قصد خرید عمده دستگیره را دارند. این شرکت علاوه بر فروش تکی، اقدام به فروش عمده انواع دستگیره با کیفیت کرده است. یکی دیگر از مزایای خرید عمده دستگیره از آتی یراق، عدم نیاز به مراجعه حضوری است. شما می‌توانید تنها با مراجعه به وب سایت این شرکت تمامی برندها و انواع مختلف دستگیره ورودی، رزت، پلاک‌دار، دستگیره اتاق و … را مورد مقایسه قرار دهید و بهترین‌ها را خریداری کنید.

شرکت‌های ساخت و ساز، فروشندگان عمده و تکی محصولات دستگیره و قفل درب ساختمانی و تمامی کسانی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند جهت خرید عمده انواع دستگیره پلاک، خرید عمده انواع دستگیره  رزت، خرید عمده جدیدترین مدل دستگیره درب اتاق و … به وب سایت آتی یراق مراجعه و خریدی امن، مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید.

انواع دستگیره

حال که قصد خرید عمده انواع دستگیره را دارید لازم دانستیم تا توضیح مختصری درباره دستگیره‌های رزت و پلاک‌دار برای شما عزیزان ارائه دهیم تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

دستگیره‌ رزت

 

خرید عمده انواع دستگیره

خرید عمده انواع دستگیره

 

دستگیره‌های رزت یا دو تکه دارای طراحی بسیار خاص و از مدرن‌ترین مدل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. این دستگیره‌ها تنوع رنگ‌بندی و طراحی بسیار زیادی دارند که برای انواع کاربری‌ها قابل استفاده است. شما می‌توانید برای درب اتاق در منازل و ادارات، درب ورودی ساختمان، درب ورودی آپارتمان، درب سرویس بهداشتی و حمام و … از انواع مدل‌های رزت استفاده کنید. در این مدل بخش دسته و قفل آن به صورت جدا طراحی شده است. دستگیره‌های دو تکه همچنین خود دارای دو مدل سوئیچی و کلیددار هستند. نمونه‌های سوئیچی دارای امنیت بسیار بالایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای درب‌های ضد سرقت نیز استفاده کرد. این مدل دستگیره‌ها برای مهندسین ساخت و ساز و طراحان داخلی که اهمیت زیادی به زیبایی می‌دهند، انتخاب ایده‌آلی است. همچنین رنگ‌بندی‌های متنوعی نیز برای این مدل وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های کامل آن را برای فروش عمده تهیه کنید.

دستگیره پلاک‌

دستگیره‌های پلاک به صورت تک تکه هستند و از قدیمی‌ترین نمونه‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. بدون شک هر فردی یک نمونه از این مدل را در منزل خود دارد. در طراحی این مدل بخش دسته و قفلی دستگیره به هم متصل هستند که نصب آن را بسیار آسان کرده است. امروزه طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از این مدل در بازار وجود دارد که از آن‌ها می‌توان برای درب ورودی ساختمان و درب اتاق در منازل و ادارات استفاده کرد.

 

آتی یراق مرکز فروش دستگیره درب در تهران
بیشتر بخوانید

 

تفاوت دو مدل رزت و پلاک‌ در نوع ساختار و کاربری آن‌ها است. تمامی دستگیره‌ها در جنس‌های مختلف مانند: فولاد ضد زنگ، استیل، برنج، برنز، شیشه، نیکل، آلومینیوم و … ساخته می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از دستگیره‌های رزت برای انواع درب‌های ساختمان می‌توان استفاده کرد. اما دستگیره‌های پلاک کاربری محدودتری دارند.

اگر جز افرادی هستید که در زمینه ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی فعالیت دارید، علاوه بر زیبایی محصولات، کیفیت جنس آن‌ها را نیز مورد توجه قرار دهید. هر چه جنس دستگیره با کیفیت‌تر باشد، طول عمر طولانی‌تری خواهد داشت و کار شما را تضمین خواهد کرد. با خرید عمده دستگیره از آتی یراق می‌توانید ضمن مقایسه محصولات از بین برندهای داخلی و خارجی معتبر موجود در بازار، خریدی به صرفه‌تر نیز داشته باشید. چرا که این شرکت محصولات بسیار با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد و این موضوع در صرفه‌جویی هزینه‌های شما تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید