آتی یراق عرضه کننده برندهای برتر تولیدکننده دستگیره و یراق آلات

فهرست مطالب
تولیدکننده دستگیره و یراق آلات
تولیدکننده دستگیره و یراق آلات

یراق آلات محصولاتی هستند که به منظور افزایش ایمنی به وسایل ساختمانی اضافه می‌شوند. دستگیره درب ساختمان یکی از پرکاربردترین یراق آلات است که در انواع مدل‌ها و رنگ‌بندی‌ها ساخته می‌شود. دستگیره‌ها به صورت کلی در دو مدل پلاک و رزت تولید و هر کدام در سبک‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی عرضه می‌شوند. امروزه تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید یراق آلات فعالیت دارند که کیفیت محصولات برخی از آن‌ها با برندهای خارجی برابری می‌کنند. برخی تولیدکنندگان به صورت تخصصی تنها یک مدل دستگیره را طراحی و تولید می‌کنند. بعضی دیگر نیز وجود دارند که یراق آلات و دستگیره‌هایی در تنوع بالا مدل، طرح و رنگ‌بندی ارائه می‌دهند.

 

تولیدکننده دستگیره و یراق آلات

تولیدکننده دستگیره و یراق آلات

 

از این رو شما مجبورید برای خرید یک دستگیره مناسب به مکان‌های بسیاری سر بزنید تا بتوانید در بین برندهای داخلی و خارجی موجود در بازار بهترین را انتخاب کنید. از طرفی نوسانات ارزی در کشور باعث شده تا یراق آلات خارجی بسیار گران قیمت باشند و هر کسی از عهده خرید آن‌ها برنیاید. به همین دلیل به دنبال یک برند ایرانی با کیفیت برای درب‌های ساختمان خود می‌گردند. اما کدام برندهای ایرانی کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند؟ ما در این مقاله با معرفی بهترین فروشگاه عرضه کننده برندهای برتر تولیدکننده دستگیره پلاک، رزت و یراق آلات به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

آتی یراق عرضه کننده برندهای برتر تولیدکننده دستگیره و یراق آلات

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و گران شدن محصولات به ویژه یراق آلات که از الزامات یک ساختمان است، این روزها مردم برای خرید یراق آلات مورد نیاز خود به دنبال فروشگاه‌های تولیدکننده‌ای هستند که کالا را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای ارائه می‌دهند. زیرا حضور واسطه باعث می‌شود تا کالا با قیمت بیشتری به فروش برسد. از طرفی هزینه‌های رفت و آمد، شلوغی خیابان‌ها و محصولات متنوع بسیاری که در بازار وجود دارد، خرید یک دستگیره و دیگر یراق آلات مورد نیاز را برای افراد حوصله سر بر و پیچیده می‌کند. همچنین تشخیص جنس اصل و بدل نیز کار بسیار دشواری است که هر کسی از عهده آن برنمی‌آید.

 

آتی یراق مرکز فروش دستگیره درب در تهران
بیشتر بخوانید

 

در خریدهای حضوری علاوه بر این مواردی که گفته شد، شما در صورتی که جنس بی‌کیفیتی را بخرید فروشنده دیگر حاضر به پس گرفتن آن نیست. معمولاً در خریدهای بازاری تضمین چندانی برای ارائه جنس با کیفیت وجود ندارد. مگر آن که از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های تولیدکنندگان خرید کنید. تعداد فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌ها نیز در سطح شهر بسیار محدود است و سر زدن به تک تک آن‌ها نیازمند صرف زمان زیادی است.

 

کسانی که مشغله کاری بسیاری دارند و زمان کافی برای خرید حضوری ندارند، باید به صورت اینترنتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. امروزه با پیشرفت و توسعه اینترنت در کشور فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که کالاهای متفاوتی را ارائه می‌دهند. در فروشگاه‌های اینترنتی نیز همانند بازار برخی وب سایت‌‌ها یراق آلات محدودی را ارائه می‌دهند. شما باید برای آن که بتوانید کاالاهای مختلف از برندهای متفاوت را با هم مقایسه کنید باید به سراغ بورس یراق آلات بروید. آتی یراق بورس یراق آلات است که محصولات متنوعی را از برندهای مختلف داخلی و خارجی ارائه می‌دهد.

 آتی یراق  با هدف خریدی آسان، راحت و با کیفیت برای مشتریان عزیز اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی آتی یراق کرده است. آتی یراق بورس انواع دستگیره و یراق آلات درب‌های چوبی و فلزی به صورت تخصصی است که با تولیدکنندگان داخلی و خارجی زیادی همکاری نزدیک دارد. با خرید از آتی یراق در حقیقت محصول خود را از تولیدکننده دستگیره رزت ، دستگیره پلاک و یراق الات دیگر انجام داده‌اید. این شرکت تمامی محصولات خود را با گارانتی کیفیت کالا ارائه می‌دهد. همچنین تیم پشتیبانی قوی و علمی این فروشگاه توانسته در طول سال‌ها فعالیت آتی یراق اعتماد و اطمینان خاطر مشتریان را جلب کند.

آتی یراق همچنین محصولات با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت نسبت به دیگر فروشندگان ارائه می‌دهد. زیرا با تولیدکنندگان برتر داخلی و خارجی همکاری نزدیک دارد. اگر به دنبال برندهای معتبر ایرانی هستید که محصولات با کیفیت و متنوعی را ارائه دهند، آتی یراق بهترین گزینه برای شما است. چرا که شما با مراجعه به وب سایت این فروشگاه می‌توانید محصولات متنوع برندهای داخلی را به صورت یکجا مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. گروه صنعتی دستگیره ایران، تولیدکننده دستگیره پلاک، رزت و دیگر یراق آلات و گروه صنعتی کاوه صنعت تولیدکننده دستگیره دو برند برتر داخلی هستند که محصولات بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهند. شرکت آتی یراق با همکاری نزدیکی که با این دو برند دارد، محصولات متنوع آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در دامه توضیحات مختصری درباره تولیدکنندگان نام برده ارائه می‌دهیم.

کاوه صنعت تولیدکننده دستگیره پلاک، رزت و …

تولیدکننده دستگیره پلاک

تولیدکننده دستگیره پلاک

شرکت صنعتی کاوه صنعت با بیش از 30 سال سابقه در حوزه تولید دستگیره پلاک و قفل، همواره در تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت‌تر بوده است. این تولیدکننده به کیفیت محصولاتش توجه خاصی دارد و این موضوع را مهم‌ترین برنامه خود می‌داند. از این رو برای حفظ کیفیت محصولاتش برنامه‌های وسیعی را مانند: به کارگیری ماشین‌آلات مدرن اروپایی و تکنولوژی روز کشورهای پیشرفته و استخدام متخصصین خبره و کارآزموده اجرا کرده است.

 

 تولیدکننده دستگیره رزت

تولیدکننده دستگیره رزت

همچنین به منظور شناخت بهتر نیازهای مشتریان و تأمین آن‌ها اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت کرده و شرایط را برای دریافت استانداردهای کیفی بین‌المللی فراهم کرده است. این شرکت بعد از سال‌ها تولید دستگیره پلاک، ساخت دستگیره‌های رزت را نیز شروع و اکنون تنوع محصول بالایی را ارائه می‌دهد.

 

بورس خرید یراق آلات درب فلزی و چوبی کجاست!؟
بیشتر بخوانید

 

دستگیره ایران تولیدکننده دستگیره رزت، پلاک و دیگر یراق آلات

شرکت ایران با حدود 40 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید دستگیره، قفل، سیلندر، انواع قلاب لباس و … همواره در تلاش برای ارائه محصولات بیشتر و با کیفیت بالا بوده است. تمامی محصولات شرکت ایران تحت کنترل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001  از شرکت IMQ ایتالیا بوده و برای تولید محصولات متنوع از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال مانند: زاماک، برنج و … استفاده می‌کند. تمامی کالاهای این شرکت با گارانتی فنی 5 ساله ارائه می‌شوند که کیفیت محصولاتشان را تضمین می‌کند. این تولیدکننده همچنین برای حفظ کیفیت محصولات خود از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کنند.

 

 تولیدکننده دستگیره کاوه صنعت

تولیدکننده دستگیره کاوه صنعت

 

آتی یراق علاوه بر محصولات با کیفیت ایرانی، برندهای خارجی معتبر را نیز در بین کالاهای خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین محصولات را با کیفیت بسیار بالا از آتی یراق خریداری کنید. با آتی یراق خریدی آسان، امن، راحت، بدون دردسر، با کیفیت و به صرفه را تجربه کنید.

LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید