آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید

فهرست مطالب
آموزش باز كردن قفل درب حیاط بدون کلید
آموزش باز كردن قفل درب حیاط بدون کلید

همه ما ممکن است کلید را گاهی پشت در جا بگذاریم راه هایی برای آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید وجود دارند که به شما کمک می‌کنند در را باز کنید. البته اگر درب های حیاط یا خانه به سیستم قفل هوشمند مجهز باشد دیگر لازم نیست با استفاده از این روش‌ها در را باز کنید چرا که قفل هوشمند تنها با یک کارت یا حتی اثر انگشت باز می‌شود.

وقتی کلید پشت در است چگونه در را باز کنیم؟

برای باز کردن درب بدون کلید می‌توانید راه های زیر را امتحان کنید.

استفاده از پیچ گوشتی

استفاده از پیچ گوشتی برای باز کردن درب خانه بدون کلید یک راه مطمئن است. شما ابتدا باید مناسب‌ترین پیچ گوشتی را برای قفل خود پیدا کنید و سپس این وسیله را در شکاف کوچک نزدیک دستگیره در قرار دهید. بهتر است پیچ گوشتی را با دست راست گرفته و نوک آن را در شکاف کوچک پایین محفظه قفل قرار دهید. پس از این‌کار باید پیچ گوشتی را خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و هنگامی که یک صدای کلیک شنیدید، دوباره می‌بایست پیچ گوشتی را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید این بار نیز باید یک صدای کلیک دیگر بشنوید که نشان می‌دهد در باز شده است.

استفاده از چاقوی نازک برای باز کردن در

یکی دیگر از راه های آموزش باز کردن قفل درب خانه بدون کلید، استفاده از چاقو است. برای این‌کار باید قفل را به آرامی باز کنید. چاقو را بالای سوراخ کلید و بالای قفل واقعی قرار داده و سپس به آرامی تیغه چاقو را فشار دهید تا قفل را باز کنید.

 

باز کردن درب بدون کلید

باز کردن درب بدون کلید

 

برداشتن لولای در

با برداشتن لولا می‌توانید قفل درب حیاط را باز کنید. لولاها وظیفه نگهداری قفل و جلوگیری از باز شدن در را ایفا می‌کنند و زمانی که لولاهای در را باز کنید دیگر مانعی برای باز کردن در وجود ندارد. نگران نباشید پس از این‌که لولا را باز کنید می‌توانید توسط یک کلید ساز آن را سر جایش بگذارید. برای این‌کار فقط به چکش و جدا کننده لولا احتیاج دارید.

 

آموزش باز کردن مغزی قفل درب
بیشتر بخوانید

 

استفاده از رخت آویز سیمی برای باز کردن قفل درب خانه

اگر سیستم قفل درب حیاط شما به صورت پیچ و مهره ای است، یعنی پیچی که فنر داشته و انتهای آن زاویه دار است، ابتدا به انتهای پیچ از محفظه قفل دقت کنید، باید زاویه به سمت شما باشد. در این هنگام یک سر رخت آویز سیمی را به شکل قلاب خم و آن را به شکاف بین لبه در و قفل وارد کرده و سیم را در اطراف پیچ در قلاب کنید. وقت آن رسیده که یک طرف سیم را با دست گرفته و با دست دیگرتان دستگیره درب را بگیرید همزمان سیم را به سمت خود بکشید. در این هنگام فشاری که به قفل وارد می‌شود آن را مجبور می‌کند تا جمع شده و چرخاندن دستگیره باعث باز شدن آن می‌شود.

آموزش باز کردن قفل درب آهنی با استفاده از سنجاق سر یا پین بابی

شاید به نظرتان کمی این آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید عجیب باشد اما قطعا می‌توان با استفاده از دو سنجاق مو در را باز کرد. هر کدام از این پین‌ها باید به شکل خاصی خم شوند تا بتوانید در را باز کنید. در اصل یکی از پین‌ها نقش کلید اصلی را ایفا می‌کند و می تواند سیلندر قفل را بچرخاند. انتهای سنجاق سر یک منحنی وجود دارد کافیست کمی پایین تر منحنی را خم کنید تا یک زاویه 90 درجه درست شود.

انتهای سنجاق سر را وارد شکاف قفل کنید و قسمت بیرونی سنجاق باید در دستان شما باشد سپس دومین سنجاق را صاف کرده تا به یک سیم بلند تبدیل شود و آن را در بالای سنجاق قبلی وارد کنید و آن‌ها را روی هم بلغزانید.

 

آموزش باز كردن قفل درب خانه بدون کلید

آموزش باز كردن قفل درب خانه بدون کلید

 

 زمانی که یک در قفل است سیلندر قفل توسط سری یکی از پین های فنری که از سوراخ سیلندر خارج شده اند، از چرخش جلوگیری می‌کند.

 

چگونه وقتی کلید پشت در می ماند در را باز کنیم

چگونه وقتی کلید پشت در می ماند در را باز کنیم

 

 

آموزش و تعمیر باز کردن مغزی قفل درب منزل بدون کلید
بیشتر بخوانید

 

 

وقتی کلید پشت در است چگونه در را باز کنیم

وقتی کلید پشت در است چگونه در را باز کنیم

 

 دندانه های کلید اصلی پینها را به سمت بالا برده و آن را کنار می‌زنند و به سیلندر این اجازه را میدهد تا بچرخد. در واقع سنجاق سر و برآمدگی هایش نقش همان کلید است و باید آن‌ها را به سمت بالا فشار دهید تا زمانی که سیلندر آزاد شود.

 

نحوه باز كردن در وقتي كليد پشت در است

نحوه باز كردن در وقتي كليد پشت در است

 

آموزش باز کردن قفل درب حیاط با مته

برای این‌کار باید قفل را سوراخ کنید تا بتوانید پین را از بین ببرید در این صورت قفل آزادانه می‌تواند بچرخد و باز شود. برای هدف قرار دادن پین‌ها باید مته را کمی بالاتر از بالای شکاف کلید و در بین سیلندر و موقعیت پین‌ها هنگام فشار دادن به بالا قرار دهید. باید سری‌های مختلف مته را امتحان کنید تا سری اندازه قفل شما پیدا شود. به کمی روغن روان کننده نیاز دارید چرا که به راحت تر برش خوردن فلز کمک زیادی می‌کند. برش دادن فلز برای باز کردن درب بدون کلید کمی زمان‌بر است. هنگامی که قفل را سوراخ کردید باید با استفاده از یک پیچ گوشتی شکاف‌دار به داخل شکاف کلید فشار وارد کرده و قفل را بچرخانید.

 

آموزش باز كردن قفل درب حیاط

آموزش باز كردن قفل درب حیاط

 

آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید با گیره کاغذ

برای این‌کار باید یک شمت گیره را باز کنید تا به شکل m درآید.

 

آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید با گیره کاغذ

آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید با گیره کاغذ

 

سپس انتهای گیره را به شکل دستگیره خم کنید.

به یک گیره دیگر نیاز دارید تا آن را به شکل L درآورید.

 

 

گیره ال مانند باید پایین قفل قرار بگیرد و با گیره بعدی باید روی قفل بلغزانید تا قفل باز شود.

 

 

 

 

جدیدترین مدل دستگیره درب چوبی اتاق
بیشتر بخوانید

 

باز کردن قفل درب حیاط با کارت اعتباری

در صورتی که قفل درب حیاط “How do you unlock a locked door?” شما حرفه‌ای یا هوشمند نباشد می‌توانید کارت اعتباری خود را بین در و بالاتر از زبانه قرار داده و آن را خم کنید. این کار باعث میشود زبانه قفل در کنار زده شده و با کمک آن در را باز می‌کنید. پس از قرار دادن کارت و خم کردن آن، می‌بایست کارت را به سمت پایین بکشد تا از قفل عبور کند.

 

باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید

باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید

 

چگونه وقتی کلید پشت در می‌ ماند در را باز کنیم

یکی از راه های آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید استفاده از آچار آلن است شاید نسبت به روش های قبلی پیچیده‌تر باشد. برای این‌کار باید انتهای کوچک آچار آلن را در لبه پایینی حفره کلید قرار دهید و سپس کمی آن را فشار داده و قفل را در جهت چرخاندن کلید بچرخانید فشار دستتان را باید ثابت نگه دارید.

 

آموزش و نحوه تنظیم آرام بند سه سرعته و دو سرعته
بیشتر بخوانید

 

نحوه باز کردن در وقتی کلید پشت در است

ممکن است شما هم زمانی که به بیرون از خانه می روید کلیدهای خود را فراموش کنید. با استفاده از وسایلی که در دسترس دارید می‌توانید قفل در را باز کنید. روش هایی برای آموزش باز کردن قفل درب حیاط بدون کلید وجود دارد تا بتوانید در حیاط یا خانه را باز کنید. به طور مثال استفاده از پیچ گوشتی، چاقو، سنجاق سر، کارت اعتباری و یا مته می‌توانند به شما در این امر کمک کننده باشند.

LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید