دستگیره کاوه
Previous slide
Next slide
کاوه صنعت

پر فروش ترین محصولات

ظرافت، زیبایی، طراحی خاص

قفل و دستگیره کاوه صنعت

کاوه صنعت با بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته به قلمرو کیفیت روزافزون دست پیدا کند و در جهت شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان و در کنار آن با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، زمینه را برای دریافت استانداردهای کیفی بین‌المللی فراهم کند و در این راستا شاهد آن هستیم که این مجموعه انواع مختلفی از محصولات نظیر قفل و دستگیره درب کاوه صنعت را تولید کرده است.

دستگیره پلاک

دستگیره آپارتمانی

دستگیره دو تکه

دستگیره ورودی

دستگیره دو تکه کاوه

دستگیره درب چوبی دو تکه کاوه صنعت: این محصول که به آن دستگیره درب رزت هم گفته می‌شود، به دلیل زیبایی فرم و شکل ظاهری آن، در حال حاضر نقش به سزایی در صنعت دکوراسیون داخلی منازل و ادارات برعهده دارد و بیشتر برای درب‌های چوبی ساختمان یا آپارتمان استفاده می‌شود. به دلیل متنوع بودن رنگ و طرح، این نوع دستگیره به‌راحتی با انواع سبک‌ها و دکوراسیون‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کند. رنگ دستگیره درب چوبی دو تکه کاوه صنعت ثابت بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی است که ماندگاری رنگ آن را تضمین می‌کند. اگر می‌خواهید دستگیره‌های درب قدیمی منزل خود را تعویض نمایید، این مدل دستگیره با برند کاوه صنعت می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.

دستگیره پلاک کاوه

دستگیره پلاک کاوه صنعت: این محصول برای درب‌های اتاق‌خواب، سرویس بهداشتی و همچنین درب‌های ورودی منازل معمولی مناسب است. اما اگر قصد خرید این نوع دستگیره را با برند کاوه صنعت دارید، حتماً در زمان انتخاب به راست یا چپ بودن دستگیره درب توجه نمایید؛ چراکه اگر دستگیره سمت چپ درب باشد، راست بازشو بوده و چنانچه در سمت راست درب موردنظر باشد، چپ بازشو است. علاوه بر در نظر گرفتن این فاکتور در زمان خرید دستگیره پلاک کاوه صنعت بهتر است بدانید که داخل بسته‌بندی این محصول، وسایل لازم برای نصب دستگیره قرار داده شده، اما مابقی لوازم برای نصب دستگیره بر روی درب از جمله قفل و مغزی را باید به‌صورت جداگانه تهیه نمایید. دستگیره‌های درب پلاک این شرکت در دو مدل کلیدی و سوئیچی در بازار موجود است و از گارانتی یک‌ساله و تنوع رنگ‌بندی متناسب با مدل و رنگ درب موردنظر برخوردار است.

انواع قفل کاوه صنعت

قفل درب کاوه صنعت: قفل‌های درب چوبی که در این شرکت تولید می‌شوند، دارای مدل‌های کلید، سرویس و سوئیچی هستند. درصورتی‌که می‌خواهید دستگیره از لبه درب چوبی ساختمان یا آپارتمان شما فاصله داشته باشد، بهتر است به دنبال خرید قفل‌های نسبتاً پهن باشید که معمولاً طول این قفل‌ها 7 سانتیمتر است. قفل درب چوبی کاوه صنعت کلیدی برای درب‌های اتاق‌خواب، مدل سرویسی برای درب‌های سرویس بهداشتی و حمام و همچنین مدل سوئیچی هم عمدتاً برای دستگیره‌ رزت و دو تکه نصب و مورداستفاده قرار می‌گیرد. قفل‌های درب چوبی تولید شده شرکت کاوه صنعت، از 2 سال ضمانت‌نامه بی‌قیدوشرط نیز برخوردار است.

با شرکت کاوه صنعت بیشتر آشنا شوید

شرکت کاوه صنعت در سال 1367 واحد تولیدی خود را در زمینه قفل و دستگیره درب ساختمانی تأسیس کرد. این شرکت همواره در طول سال‌های فعالیت خود تلاش نموده برای فاکتور کیفیت به‌عنوان هدف اصلی تولید محصولات مرغوب در رقابت با تولیدکنندگان دیگر ارزش زیادی قائل شود و با حفظ کیفیت تولیدات خود، برنامه‌های وسعی را در این خصوص اجرا کند.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به استفاده از ماشین‌آلات مدرن اروپایی، به کار بردن تکنولوژی روز کشورهای پیشرفته و همچنین استخدام متخصصین کارآزموده و مجرب اشاره نمود که باعث شده شرکت کاوه صنعت در زمره برترین‌های صنعت قفل و دستگیره درب”lock & door handle” ساختمانی قرار بگیرد.

کاوه صنعت با بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته به قلمرو کیفیت روزافزون دست پیدا کند و در جهت شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان و در کنار آن با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، زمینه را برای دریافت استانداردهای کیفی بین‌المللی فراهم کند و در این راستا شاهد آن هستیم که این مجموعه انواع مختلفی از محصولات نظیر قفل و دستگیره درب کاوه صنعت را تولید کرده که در بازار جزو بهترین برندها به شمار می‌آید.

باتوجه‌به اینکه شرکت کاوه صنعت از همان ابتدا، فعالیت خود را با در نظر گرفتن اصل کیفیت آن هم در کنار نوآوری شروع کرده و ادامه داده است، امروز پس از گذشت سال‌ها کار و تلاش مداوم، با ارائه محصولات جدید و متنوع که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، توانسته هم اصل مشتری‌مداری را رعایت نماید و هم در سطح جهانی با قیمت مناسب، افتخار همکاری با سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌های معماری داخلی و همچنین فروشگاه‌های معتبر را در سراسر کشور دارد.

کاوه صنعت انواع دستگیره های درب چوبی از جمله : دستگیره دو تکه – دستگیره پلاک – دستگیره درب ورودی – دستگیره حیاطی – دستگیره آپارتمانی و دستگیره درب ضد سرقت را تولید می کند. همچنین اواع قفل درب های چوبی و قفل درب ضد سرقت با بهترین کیفیت تولید و عرضه کرده است.

گارانتی دستگیره و قفل های کاوه صنعت از 5 سال تا 20 سال متغیر است و هر محصولی با توجه به مدل مدت زمان گارانتی آن تغییر می کند.

برای دریافت لیست قیمت دستگیره و قفل کاوه صنعت می تومانید با ما در ارتباط باشید و قیمت محصولات را دریافت نمایید.