آتی یراق مرکز فروش ریل و قرقره ، چرخ و غلطک درب صنعتی و ریلی

فهرست مطالب
مرکز فروش ریل و قرقره
مرکز فروش ریل و قرقره

درب‌های ریلی یکی از جدیدترین مدل‌های درب برای ورودی ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، آشیانه هواپیماها و … است که امکان باز و بسته کردن درب را در کمترین فضای ممکن فراهم می‌کنند. علاوه بر راحتی باز و بسته شدن درب‌های ریلی، به دلیل زیبایی و طراحی خاصی که دارند با دکوراسیون‌های مدرن به خوبی هماهنگ می‌شوند. با ورود این درب‌ها به صنعت، تولیدکنندگان به فکر ساخت ریل و قرقره افتادند. به گونه‌ای که امروزه انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف از ریل و قرقره تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

 

مرکز فروش غلطک درب ریلی

مرکز فروش غلطک درب ریلی

 

شما می‌توانید به راحتی ریل و قرقره درب ریلی مورد نیاز خود را با توجه به مدل دربی که در نظر دارید، از بازار تهیه کنید. اما در بین انبود مدل‌ها و برندهای داخلی و خارجی چگونه می‌توان یک ریل و قرقره مناسب خریداری کرد؟ مرکز فروش ریل و قرقره کجاست ؟ با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی کامل با ویژگی‌های ریل و قرقره، بهترین مرکز بورس فروش چرخ و قرقره درب آهنی و صنعتی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ریل چیست؟

ریل‌ها نگهدارندهای قرقره هستند که بر روی چهارچوب درب نصب می‌شوند. قرقره‌ها در درون ریل قرار گرفته و درب در داخل آن جابه‌جا می‌شود. ریل‌ها به صورت کلی در 4 مدل مختلف  تولید می‌شوند. این 4 مدل بر اساس وزن درب و حداکثر تحمل قرقره‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین هنگام خرید ریل درب کشویی باید مدلی را که با قرقره تناسب دارد، انتخاب کنید. 

 

بورس خرید یراق آلات درب فلزی و چوبی کجاست!؟
بیشتر بخوانید

 

قرقره چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

قرقره وسیله‌ای است که درب را بر روی ریل نگه داشته و نقش اصلی را در حرکت درب بر روی ریل ایفا می‌کند. همچنین برای آن که وزن درب بر روی قرقره یکنواخت باشد، به صورت جفت مورد استفاده قرار می‌گیرند. قرقره‌ها در انواع مختلف غلط درب کمد، قرقره درب چوبی، آویز درب و چرخ زیر درب ریلی طراحی و تولید می‌شوند. قرقره‌ها علاوه بر نصب بروی درب‌های ریلی برای مصارف دیگری مانند: آویز فرش در فروشگاه‌های فرش فروشی، نگهدارنده‌های کابل، کشتارگاه، چادر خاور و … نیز کاربرد دارند. هر کدام از انواع مختلف قرقره‌ها می‌توانند وزن خاصی را تحمل کنند.

 

آتی یراق; مرکز فروش آرام بند
بیشتر بخوانید

 

نکات مهم قبل از خرید ریل و قرقره

همان‌طور که اشاره کردیم، ریل‌ها و قرقره‌ها در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از این رو هنگام خرید ریل و قرقره برای درب باید نکاتی را در نظر بگیرید. اولین نکته کاربرد ریل و قرقره است. هر ریل و قرقره‌ای برای اهداف و کاربری‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین حتماً ریل و قرقره‌ای مناسب با نوع کاربردی که مد نظرتان است تهیه کنید. دومین نکته که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد، تحمل وزن قرقره‌ها است. همان‌طور که در بخش قبل هم اشاره شد، هر مدل قرقره وزن مشخصی را می‌تواند تحمل کند. بنابراین متناسب با وزن درب قرقره مناسبی را انتخاب کنید.

 

بورس فروش چرخ و قرقره درب ریلی آهنی

بورس فروش چرخ و قرقره درب ریلی آهنی

 

قرقره‌ها به صورت کلی در دو جنس ساچمه‌ای و بلبرینگی تولید می‌شوند که هر کدام برای محل خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال در سوله‌های مناطق شمالی کشور، باید حتماً از جنس بلبرینگی استفاده کرد. زیرا این جنس دارای خاصیت ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی است. یکی از مزایای نصب درب‌ ریلی، عدم نیاز به نصب ضربه‌گیر است. اما برای درب‌های ریلی آهنی به دلیل سنگین بودنشان بهتر است از ضربه‌گیر استفاده کرد.

 

آتی یراق مرکز فروش دستگیره درب در تهران
بیشتر بخوانید

 

فروش عمده چرخ و قرقره درب صنعتی و آهنی

 

فروش عمده چرخ و قرقره درب صنعتی

فروش عمده چرخ و قرقره درب صنعتی

 

در صورتی که قصد خرید درب‌های ریلی را دارید، یا می‌خواهید درب‌های ساختمان یا محل کار خود را به ریلی تبدیل کنید؛ به یک مرکز فروش ریل و قرقره  نیاز دارید که تمامی انواع یراق آلات درب پارکینگ را با کیفیت بسیار بالا و مناسب‌ترین قیمت دارا باشد. آتی یراق مرکز فروش ریل و قرقره  است که تمامی ابزارهای لازم برای درب‌های ریلی آهنی و صنعتی را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. این شرکت یکی از معتبرترین فروشگاه‌های یراق آلات و مرکز فروش غلطک درب ریلی در کشور است که امکان خرید عمده و تکی تمامی ابزار آلات درب‌های آهنی و صنعتی ریلی را فراهم کرده است. شما عزیزان با مراجعه به این فروشگاه خریدی امن، راحت، مطمئن، با کیفیت و به صرفه را تجربه خواهید کرد.

LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید