معرفی بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی

فهرست مطالب
بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی
بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی

معرفی بهترین برندهای دستگیره درب داخلی و خارجی

تولیدکنندگان دستگیره، انواع مختلف دستگیره را برای کاربری‌های متفاوت مانند: درب‌‌های ورودی و خروجی ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها، درب‌های ورودی و خروجی داخلی، اتاق‌ها، حمام، سرویس بهداشتی، کابینت‌ها و … طراحی و تولید می‌کنند. اما از آن جا که انتخاب یک دستگیره مناسب و با کیفیت تأثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان دارد، انتخاب آن‌ها باید ظرافت خاصی صورت گیرد. علاوه بر این مسئله، امنیت و استحکام دستگیره‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارند که هنگام خرید باید به این نکته نیز توجه بسیار کرد.

در بازار برندهای مختلف داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد که در حوزه تولید دستگیره درب فعالیت دارند. اما این که کدام تولید کننده بهترین برند دستگیره درب است، موضوعی است که ما در این مقاله به آن می‌پردازیم.

بهترین تولید کننده دستگیره درب

بهترین تولید کننده دستگیره درب

 

خرید باکیفیت‌ترین و بهترین دستگیره درب برای ساختمان چه اهمیتی دارد؟

دستگیره درب یکی از بخش‌های بسیار مهم در ساختمان‌ها محسوب می‌شود. زیرا اولاً از بیشترین تماس دست را در طول روز برخودار است. ثانیاً امنیت خانه شما را تضمین می‌کند. ناگفته نماند که در زیبایی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان نیز نقش بسزایی را ایفا می‌کند. بنابراین اگر به امنیت و زیبایی خانه‌تان اهمیت می‌دهید، باید دستگیره مورد نیاز خود را از بهترین تولید کننده دستگیره درب انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه آتی یراق همواره در تلاش برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود بوده و در این راستا باکیفیت‌ترین و بهترین دستگیره درب را برای کاربری‌های مختلف ارائه می‌دهد.

بهترین برند دستگیره درب

بهترین برند دستگیره درب

نکات مهم هنگام خرید بهترین دستگیره درب

با توجه به آن که امروزه برندهای داخلی و خارجی بسیار اقدام به تولید انواع دستگیره درب کرده‌اند، انتخاب بین انبوهی از برندها کار دشواری است. اما ما در این بخش به شما می‌گوییم که چگونه بهترین جنس دستگیره درب را انتخاب کنید. تنها کافیست هنگام خرید برخی نکات مهم و کاربردی را رعایت کنید. در حالت کلی برای انتخاب بهترین دستگیره درب معیارهایی مانند: طرح ظاهری دستگیره، قیمت، دسترسی به آن، عملکرد و کاربرد مد نظر قرار می‌گیرد. اما امروزه اغلب مردم به معیار زیبایی اهمیت بسیار بیشتری نسبت به دیگر موارد می‌دهند.

آتی یراق مرکز فروش دستگیره درب در تهران
بیشتر بخوانید

ما به شما توصیه می‌کنیم که در کنار زیبایی و مواردی که ذکر شد، هنگام خرید بهترین دستگیره درب حتماً به اندازه آن نیز توجه کنید. زیرا اندازه دستگیره‌ها حتماً باید متناسب با در و طراحی چارچوب آن باشد. کیفیت و جنس دستگیره نیز ار نکات بسیاری مهمی هستند ک باید هنگام انتخاب به آن‌ها توجه کنید. یک دستگیره خوب باید علاوه بر طرح و ظاهر زیبا در برابر حوادث مختلف مانند: باران، سرما، گرما، باد (برای درب‌های ورودی و خروجی ساختمان)، سرقت، رطوبت (برای درب‌های حمام و سرویس بهداشتی) و … از استحکام و ایمنی بالایی برخودار باشد.

بهترین دستگیره درب اتاق

بهترین دستگیره درب اتاق

یک دستگیره مناسب و باکیفیت همچنین باید دارای استانداردهای تعیین شده برای ساخت باشد. این استانداردها شامل: عدم تیز و برنده بودن لبه دستگیره، سازگاری شکل هندسی آن با فیزیک دست انسان، استفاده از روکش مناسب به منظور محافظت و زیبایی (نباید سر یا خیلی زبر باشد) و بدنه دستگیره باید در اندازه‌ای تولید شود که کنترل آن بسیار راحت باشد. در تمامی محصولات متنوعی که از برندهای مختلف توسط فروشگاه آتی یراق ارائه می‌شود، این استانداردها رعایت شده است.

انتخاب بهترین جنس دستگیره درب

یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار بر کیفیت و زیبایی دستگیره درب، جنس آن است. اصولاً دستگیره‌های درب از اجناس و مواد اولیه متفاوتی مانند: زاماک، آهن، آلومینیوم، برنج، نقره، سرامیک، نیکل، کروم و … ساخته که بعد از آبکاری به بازار عرضه می‌شوند. به عنوان مثال ماده اولیه زاماک یکی از باکیفیت‌ترین مواد در ساخت دستگیره است که استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و … دارد. دستگیره‌های ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ به دلیل ساختار سختی که دارند در برابر خوردگی و ضربه بسیار مقاوم‌اند و عمر بسیار طولانی نیز دارند.

بهترین کیفیت و جنس دستگیره در اتاق

بهترین کیفیت و جنس دستگیره در اتاق

دستگیره‌های برنزی علاوه بر ظاهر زیبا و درخشانی که دارند، حدود 9/99 % باکتری‌ها و میکروب‌های موجود بر روی سطح دستگیره که در اثر تماس دست با آن جذب شده را از بین می‌برد. این موضوع توسط محققان آمریکایی و انگلیسی به اثبات رسیده است. دستگیره‌های آلومینیومی نیز بسیار سبک و ماندگاری خوبی دارند. همچنین به دلیل خاصیت هم دما شدن آن با محیط حس دلچسبی به دست القا می‌کند.

دستگیره‌های استیلی ضد زنگ که معمولاً برای کابینت و درب‌هایی که تردد بالایی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جنس دستگیره نیز مقاومت بالایی دارد. جنس شیشه‌ای و چینی دستگیره‌ها بیشتر برای درب اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولا از ترکیب کروم و برنج ساخته می‌شوند که زیبایی بیشتری به محیط داخلی می‌دهند.

 علاوه بر مواد اولیه، ماده روکشی که بر روی محصولات استفاده می‌شود، تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت آن‌ها می‌گذارد. به عنوان مثال تکنیک آبکاری PVD که از طریق انتقال در خلا و بدون واکنش شیمیایی انجام می‌شود، نوعی از آبکاری است که منجر به افزایش طول عمر محصول و کاهش خطرات مربوط به فرسایش در اثر ساییدگی و رطوبت می‌شود.

دستگیره‌های طلایی، زیتونی، نسکافه‌ای و … معمولاً به روش الکترولیز آبکاری می‌شوند. این روش باعث می‌شود تا در طول زمان دستگیره رنگ اولیه و شفافیت خود را حفظ کند. بنابراین هنگام خرید بهترین دستگیره درب حتماً به جنس و نوع آبکاری آن دقت کنید. همچنین هنگام خرید تمامی دستگیره‌ها را از یک جنس خریداری کنید.

محبوب‌ترین رنگ‌ها برای دستگیره در اتاق

محبوب ترین رنگ ها برای دستگیره در

محبوب ترین رنگ ها برای دستگیره در

با توجه به یک رنگ و ساده بودن درب‌های ساختمانی، طرح و رنگ دستگیره درب تأثیر بسیاری بر زیبایی آن می‌گذارد. رنگ دستگیره نیز به رنگ در بستگی دارد. زیرا در و دستگیره به لحاظ رنگ‌بندی، طرح و مدل باید باهم در تناسب باشند. در حالت کلی دستگیره‌های درب در رنگ‌بندی‌های متنوع مانند: روکش تیتانیوم (طلایی)، کروم، نیکل خش‌دار، نیکل مات، سیاه و سفید، زیتونی، برنز، برنجی، صدفی و … تولید می‌شوند. اما از آن جا که در اغلب دکوراسیون‌ها درب‌ها به رنگ قهوه‌ای تیره هستند، رنگ‌های طلایی، برنزی، زیتونی و این قبیل موارد طرفدار بیشتری دارند.

انواع مدل‌های دستگیره درب ساختمان

قبل از آن که به معرفی شرکت‌های تولید دستگیره درب بپردازیم، لازم است با انواع مدل‌های ساخت دستگیره آشنا شوید. دستگیره‌ها به طور کلی در دو مدل رزت و پلاک ساخته می‌شوند که هر کدام در انواع و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند. دستگیره‌های پلاک از قدیمی‌ترین مدل‌های دستگیره موجود در بازار است که همه شما با آن‌ها آشنایی دارید. این دستگیره‌ها به صورت یک تکه هستند. یعنی بخش دسته و کلیددار آن به هم متصل است و بیشتر برای درب اتاق‌ها و ورودی منازل مناسب است.

معرفی شرکت‌های تولید دستگیره

معرفی شرکت‌های تولید دستگیره

دستگیره‌های رزت نیز که مدرن‌ترین طرح‌ها موجود در بازار محسوب می‌شوند و به صورت دو تکه هستند. به این منظور که بخش کلیدار و دسته آن از هم جداست و همین موضوع به زیبایی آن افزوده است. دستگیره‌های رزت خود در دو مدل سوئیچی و کلیددار طراحی و ساخته می‌شود که هر کدام کاربری خاص خود را دارند. از مدل سوئیچی برای درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شود. زیرا امنیت بسیار بالایی دارند.

معرفی بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی

حال که با انواع دستگیره‌ها و نحوه انتخاب یک دستگیره مناسب آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی می‌رسد. در این بخش  چند شرکت داخلی و خارجی را که بهترین تولید کننده دستگیره درب محسوب می‌شوند، به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

ارتفاع مناسب برای نصب دستگیره درب چقدر است؟
بیشتر بخوانید

برندهای ایرانی برتر در حوزه تولید دستگیره درب

  1. دستگیره درب ایران
دستگیره درب چوبی ایران مدل 2852R رزت طلایی

دستگیره درب چوبی ایران مدل 2852R رزت طلایی

شرکت ایران بهترین تولید کننده دستگیره درب در ایران محسوب می‌شود که فعالیت خود را از 36 سال پیش شروع کرده است. این شرکت علاوه بر طراحی و تولید انواع دستگیره‌های درب پلاک و رزت، یراق آلات دیگری را نیز تولید می‌کند. کالاهای تولیدی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و تمامی محصولات تحت کنترل سیستم کیفیت ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا قرار دارند. کیفیت محصولات برند ایران به حدی بالا است که تمامی کالاهای خود را با گارانتی 10-5 ساله ارائه می‌دهد. بنابراین خریداران می‌توانند در صورت بروز هر گونه خرابی و مشکلی از خدمات پس ار فروش این شرکت بهره‌مند شوند. تمامی محصولات برند ایران همچنین دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 هستند و قبل از توزیع به لحاظ رعایت استانداردهای ساخت و معیارهای کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

  1. دستگیره کاوه صنعت

گروه صنعتی کاوه صنعت یکی دیگر از برندهای باکیفیت در ایران است که  از سال 1367 در حوزه قفل و دستگیره پلاک فعالیت دارد. این شرکت در تولید محصولات خود به پارامتر کیفیت اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. زیرا معتقد است کیفیت محصول در بازار رقابتی امروزی حرف اول را می‌زند. لذا در راستای حفظ کیفیت محصولات خود از ماشین‌آلات مدرن اروپایی و تکنولوژی روز کشورهای پیشرفت استفاده می‌کند. این شرکت همچنین در جهت حفظ اهداف خود کادری مجرب، کار آزموده و متخصص را استخدام کرده است. مجموعه صنعتی کاوه صنعت با بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین دستگیره‌های درب اتاق و ساختمان را ارائه دهد. همچنین در راستای شناخت و تأمین نیاز بازار با مستقر کردن سیستم مدیریت کیفیت شرایط را جهت دریافت استانداردهای کیفی بین‌المللی فراهم کرده است.

  1. برند بهریزان

یکی دیگر از بهترین تولید کننده دستگیره درب در ایران، شرکت بهریزان است که بیش از 40 سال یابقه فعالیت در این زمینه را دارد. این شرکت برای اولین بار در اصفهان تأسیس شد. بهریزان به منظور تولید کالای باکیفیت از مجهزترین تکنولوژی و مجرب‌ترین تکنسین‌ها و مهندسین استفاده می‌کند. از دلایل محبوبیت این برند می‌توان به طراحی، جنس، کیفیت بالا، شعب متعدد و دسترسی آسان به محصولات آن اشاره کرد. این برند محصولات رزت و پلاک متنوعی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. جنس محصولات این برند نیز از مواد اولیه باکیفیت مانند: زاماک، آلومینیوم و برنج با روکش‌های متنوع است. این شرکت ایرانی همواره در طول سال‌ها فعالیت خود در تولید انواع یراق آلات تلاش کرده تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

  1. برند صنعتی دلتا
بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی

بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی

برند ایرانی دلتا با شعار «کیفیت، تکنولوژی و نوآوری» بیش از 40 سال است که در حوزه تولید انواع یراق آلات فعالیت می‌کند. توجه به کیفیت محصولات راز اصلی موفقیت این شرکت و مطرح شدن آن در بین مردم و در بازار است. این برند همواره مفتخر است که با توجه به تیراژ بالای تولید، با مستقر کردن سیستم کنترل کیفیت، ایزو، نظارت مستمر پرسنل بر خطوط تولید همواره در تلاش برای ارائه محصول باکیفیت‌تر است. به همین دلیل در طول این سال‌ها توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. از محصولات دستگیره این شرکت می‌توان به دستگیره‌های زاماک با پلاک‌های A، B، C و … و همچنین مدل‌های دلتا، دلتا لوکس و دلتا ام اشاره کرد. به منظور مشاهده محصولات متنوع این شرکت می‌توانید به وب سایت آن‌ها مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در سایت این برند تماس بگیرید.

  1. برند کوبه تجارت مبین
بهترین برند دستگیره در ساختمان

بهترین برند دستگیره در ساختمان

برند کوبه تجارت مبین که در بازار با نام کلون شناخته می‌شود، حدود 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید دستگیره درب ساختمان دارد. این برند همواره در تلاش بوده تا علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان، فرصت‌های شغلی مناسبی برای افراد فراهم کند. شما عزیزان می‌توانید محصولات متنوع و باکیفیت این برند را در وب سایت کلون مشاهده و اطلاعات لازم را درباره مشخصات فنی محصولاتشان کسب کنید.

  1. برند M.A.M

برند M.A.M از تولید کنندگان و واردکنندگان برتر یراق آلات ساختمانی به خصوص دستگیره درب و کابینت آشپرخانه است که 40 سال سابقه درخشان در حوزه تولیدات داخلی دارد. محصولات این برند بسیار باکیفیت هستند. خریداران حصولات برند M.A.M می‌توانند در طول 8 ماه گارانتی از خدمات رایگان شرکت به منظور تعویض و نصب قطعات بهره‌مند شوند. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این برند به وب سایت آن‌ها مراجعه کنید.

برندهای خارجی تولید کننده دستگیره درب

  1. برند Kwikset

برند Kwikset از سال 1946 در زمینه تولید دستگیره درب فعالیت دارد. این برند تمامی محصولات خود را به سبک مدرن تولید می‌کند که از نظر زیبایی بسیار ایده‌آل هستند. کسانی که به دنبال برند خارجی و سبک مدرن برای دستگیره‌ درب‌های ساختمان خود هستند، برند Kwikset یکی از بهترین‌ها است.

  1. برند Baldwin
بهترین مارک دستکیره درب

بهترین مارک دستکیره درب

برند Baldwin فعالیت خود را از سال 1946 شروع کرده و محصولاتی به سبک کلاسیک ارائه می‌دهد. دستگیره‌های ساخت این برند ظاهری ساده، شیک و زیبا دارند که در دو مدل مات و براق و در رنگ‌های محبوب سیاه کروم و طلایی تولید می‌شوند. تمامی محصولات این برند همچنین از نظر کیفیت امتیاز بسیار بالایی را دریافت کرده است.

  1. برند Nostalgic Warehouse

همان‌طور که می‌دانید دستگیره‌های درب ورودی و لابی ابعاد بزرگتر و طراحی چشمگیری دارند. به همنی دلیل انتخاب دستگیره برای این مکان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال دستگیره‌ای لوکس، شیک و از برندهای خارجی هستید، برند Nostalgic Warehouse را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برند Nostalgic Warehouse یکی از بهترین تولید کنندگان دستگیره‌های لوکس و شیک برای درب‌های ورودی محسوب می‌شود که سبک فعالیت آن‌ وینتیج است. این برند به منظور طراحی و تولید دستگیره‌ها از سبک‌های قدیمی الهام می‌گیرد. از این رو برای درب‌هایی به سبک کلاسیک و روستیک بسیار  مناسب هستند.

  1. برند EZSET

برند EZSET از پیشکسوتان در تولید دستگیره‌های مکانیکی و هوشمند است که در بین 500 برند برتر آمرکیا قرار دارد. این برند در 120 کشور جهان ششعبه دارد و به جرأت می‌توان آن را از شناخته شده‌ترین شرکت‌ها در این زمینه نامید. حتی از دو برند اولی که نام بردیم، شناخته شده‌تر است.

  1. برند ام اچ اچ

ام اچ اچ یکی از برندهای چینی است که در حوزه تولید دستگیره‌های آپارتمانی و انواع دستگیره‌های کابینت فعالیت دارد. محصولات این برند از تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ‌بندی برخوردار است و در فهرست بهترین برندهای تولید کننده دستگیره درب اتاق و … قرار دارد.

محبوب ترین رنگ ها برای دستگیره در اتاق

تمامی برندهای ذکر شده در این مقاله از بهترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های تولید کننده دستگیره درب هستند که می‌توانید از بین آن‌ها با توجه به معیارهایی که برای انتخاب بهترین دستگیره درب بیان کردیم، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در بین برندهای ایرانی ذکر شده دو برند دستگیره ایران و کاوه صنعت از باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین شرکت‌ها هستند که می‌توانید محصولات آن‌ها را به صورت یکجا در وب سایت آتی یراق مشاهده و با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. شرکت آتی یراق همواره در تلاش بوده تا با همکاری نزدیک با بهترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی، باکیفیت‌ترین کالاها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آتی یراق تنوع بسیار بالایی از برندهای داخلی و خارجی برتر را مشاهده و کالای موردنظرتان را مطابق با سلیقه خود و با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. با اتی یراق خریدی امن و مطمئن را تجربه خواهید کرد.

LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید