آتی یراق; مرکز فروش آرام بند

فهرست مطالب
آتی یراق نمایندگی فروش آرام بند nhn و مرکز فروش آرام بند در تهران
آتی یراق نمایندگی فروش آرام بند nhn و مرکز فروش آرام بند در تهران

یکی از یراق آلات بسیار مهم و کاربردی که نصب آن بر روی درب‌ها به ویژه درب‌های ورودی ساختمان‌های مسکونی، اداری، بیمارستانی و … بسیار ضروری احساس  می‌شود، جک آرام بند است. این وسیله به بسته شدن درب به آرامی و بدون ایجاد صداهای ناهنجار و ناگهانی در اثر فشار باد و … کمک زیادی می‌کند. همچنین در مکان‌های شلوغ مانند: بیمارستان‌ها و ساختمان‌های اداری که رفت و آمد بسیار زیاد است و اغلب مردم بعد از ورود درب را نمی‌بندند، ضرورت نصب آرام بند بسیار احساس می‌شود.

 هنگام خرید این ابزار، کیفیت و سایز آن اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا هر آرام بندی برای سایز و وزن مشخصی طراحی و تولید شده است. از طرف دیگر امروزه برندهای زیادی در زمینه تولید یراق آلات و آرام بند فعالیت دارند که محصولات متنوع و با کیفیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. احتمالاً اکنون با خود می‌گویید: از کجا آرام بند با کیفیت و با قیمت مناسب بخریم؟ فروشگاه آتی یراق نمایندگی فروش آرام بند nhn و مرکز فروش آرام بند در تهران است که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را از بین معتبرترین برندهای موجود در بازار با قیمت‌های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

نمایندگی فروش فنر آرام بند در تهران

نمایندگی فروش فنر آرام بند در تهران

بورس فروش انواع جک آرام بند

آرام بند ابزاری مکانیکی است که بر روی درب و چهارچوب آن نصب می‌شود. این وسیله همان‌طور که اشاره کردیم بعد از باز شدن درب، آن را به آرامی و با سرعت مشخصی می‌بندد. شما معمولاً این ابزار را با نام‌هایی مانند: جک آرام بند، فنر درب، فنر آرام بند، جک درب و … می‌شناسید. این ابزار بسیار کاربردی عمل بسته شدن تدریجی درب را از طریق فنر موجود در دستگاه انجام می‌دهد. اجزای اصلی تشکیل دهنده آرام بند شامل: کفشک بازویی (پاشنه)، ساعد بازویی، بازوی اصلی و پیچ‌های تنظیم فشار که بسته به مدل جک بین 3-0 عدد هستند.

آرام بندهایی که پیچ تنظیم سرعت ندارند، جک‌های معمولی و ساده‌ای هستند که تنها به بسته شدن تدریجی درب کمک می‌کنند. اما مدل‌های دو و سه سرعته که دارای 2 و 3 پیچ تنظیم سرعت هستند، با سرعت دلخواه به بستن درب کمک می‌کنند. به این معنی که شما می‌توانید سرعت بسته شدن درب را تنظیم کنید.

 

آرام بند چیست و چگونه کار می‌کند!
بیشتر بخوانید

 

همان‌طور که اشاره کردیم، آرام بندها در انواع مدل‌ها و سایزها طراحی و تولید می‌شوند. شما هنگام خرید یک آرام بند باید به عرض درب و وزن آن دقت کنید تا مناسب‌ترین جک را بخرید. به صورت کلی آرام بندها در 7 سایز مختلف تولید می‌شوند که هر کدام تحمل وزن مشخصی را دارند. سایز 1 وزن کمتر از 20 کیلوگرم، سایز 2 وزنی بین 45-25، سایز 3 وزنی بین 60-45، سایز 4 وزنی بین 80-60، سایز 5 وزنی بین 100-80، سایز 6 وزنی بین 120-100 و سایز 7 وزن‌های بیشتر از 120 کیلوگرم را تحمل می‌کنند. شما می‌توانید آرام بندهای مناسب را در انواع مدل‌ها و سایزهای مختلف از آتی یراق بورس فروش آرام بند”door closer” به راحتی و با خیالی آسوده خریداری کنید. آتی یراق مرکز فروش آرام بند در تهران است که به دلیل همکاری نزدیک با برندهای معتبر داخلی و خارجی با کیفیت‌ترین کالاها را با بهترین قیمت در وب سایت خود ارائه می‌دهد.

مرکز فروش جک آرام بند nhn در تهران

مرکز فروش جک آرام بند nhn در تهران

 

انواع آرام بند بر اساس برند:

آرام بند NHN (ان اچ ان)

آرام بند روستیک | RUSTIC

آرام بند Bella | بلا

آرام بند تسا | TESSA

آرام بند FRD

آرام بند VIRO

آرام بند پرینس | PRANCE

بورس فروش آرام بند

نمایشگاه آتی یراق; بورس فروش آرام بند

 

انواع آرام بند براساس وزن :

آرام بند 40 تا 60 کیلوگرم

آرام بند 60 تا 80 کیلوگرم

آرام بند 80 تا 100 کیلوگرم

آرام بند 100 تا 120 کیلوگرم

آرام بند 120 کیلوگرم به بالا

آرام بند درب سنگین

 

تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که انواع مدل‌های آرام بند را به بازار عرضه می‌کنند. اما همان‌طور که می‌دانید در بین برندها همیشه سازندگانی هستند که محصولات بی‌کیفیت و تقلبی را روانه بازار می‌کنند. همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از خریداران اعتماد خود را از دست بدهند. بنابراین خرید از فروشگاه‌های معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. آتی یراق مرکز فروش آرام بند در تهران یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین است که با تیم پشتیبانی قوی و علمی توانسته در طول سال‌ها فعالیتش در زمینه فروش یراق آلات اعتماد مشتریان را جلب کند. شما با خرید آرام بند از این فروشگاه، خریدی امن، آسان و با کیفیت را تجربه خواهید.

آتی یراق; نمایندگی فروش جک آرام بند در تهران

 

نمایندگی فروش جک آرام بند

آتی یراق; نمایندگی فروش جک آرام بند

یکی از برندهای خارجی برتر در جهان که محصولات با تنوع بسیار و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد، شرکت nhn ژاپن است. این برند از تکنولوژی‌های برتر جهان در ساخت انواع آرام بند استفاده می‌کند. از این رو تمامی محصولات این برند با بالاترین استانداردهای اروپایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شرکت nhn یکی از شرکای تجاری کنوا ژاپن است که در زمینه تولید آرام بند بیش از 40 سال سابقه فعالیت موفق دارد و تمامی محصولات خود را با گارانتی 10-5 ساله ارائه می‌دهد. تنوع محصولی این برند به گونه‌ای است که می‌توان برای درب‌های سبک داخل ساختمانی و همچنین درب‌های سنگین فلزی نفررو آرام بند درب سنگین مورد نظر را خریداری کرد.

 

نمایندگی فروش جک آرام بند آهنی در تهران

نمایندگی فروش جک آرام بند آهنی در تهران

برند ان اچ ان آرام بندهای بازویی، ریلی و مخفی را در سایزهای مختلف تولید می‌کند. اما در بین محصولات این برند آرام بندهای بازویی مهم‌ترین تولیدات آن‌ها محسوب می‌شوند. آرام بندهای بازویی این برند در سایزهای فنر متفاوت و در دو سری دو سرعته و سه سرعته تولید و روانه بازار می‌شوند.

 

بررسی کاربردی 0 تا 100 راهنمای خرید آرام بند درب
بیشتر بخوانید

 

آرام بندهای بازویی دو سرعته ان اچ ان برای درب‌های چوبی، ضد حریق و درب‌های فلزی دارای قفل سنتی مناسب هستند که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. اما آن چه که این برند را در ایران معروف کرد، آرام بندهای سه سرعته آن است. عملکرد این مدل جک آرام بند به گونه‌ای است که در انتهای مسیر بستن درب، فشار نهایی به منظور اطمینان از بسته شدن درب وارد می‌کند. یکی دیگر از مواردی که باعث استقبال زیاد از این برند شد، ژاپنی بودن آن است. زیرا ژاپن کشوری است که به تولید محصولات با کیفیت شهرت دارد و تا کنون دیده نشه محصول بی‌کیفیتی را روانه بازار کند. این اطمینان و اعتماد مردم به محصولات ژاپنی باعث شده تا محصولات ان اچ ان بازار خوبی در ایران داشته باشند.

از طرفی گارانتی 10-5 ساله‌ای که این برند بر روی محصولاتش ارائه می‌دهد، کیفیت بالای آن‌ها را اثبات می‌کند و مشتریان در صورتی که در طول این مدت با هر گونه مشکلی مواجه شوند، به راحتی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این برند در داخل ایران اقدام به تعویض محصول مورد نظر کنند. البته ناگفته نماند که برند NHN در کنار محصولاتش، کاتالوگی به منظور استفاده صحیح از کالا به مشتریان ارائه می‌دهد. این آموزش مشتریان را با نحوه استفاده و عملکرد محصول آشنا می‌کند.

 

بررسی و معرفی بهترین آرام بند درب
بیشتر بخوانید

 

یکی دیگر از محصولات این برند آرام بندهای مخفی هستند که در مدل‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از مدل‌های این آرام بند ظاهر و ویژگی‌های خاص خود را دارند که برای انواع درب‌های معمولی و خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آتی یراق یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبر در زمینه فروش یراق آلات است که نمایندگی محصولات NHN را دریافت کرده و یراق آلات این برند را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این فروشگاه سال‌ها در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه شرایط را برای خریدی راحت، آسان، امن، با کیفیت و به صرفه برای مشتریان فراهم کند. شما می‌توانید آرام بندهای مورد نیاز خود را در انواع سایزها و مدل‌ها از مرکز فروش آرام بند در تهران و نمایندگی فروش آرام بند nhn با خیالی آسوده و قیمتی مناسب نسبت به دیگر فروشندگان خریداری کنید.

LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید